Düdüğünü As


Galatasaray 0-0 Fenerbahçe...

SEN NASIL HAKEMSİN CÜNEYT?

Hakem sahada adalet dağıtır. Sen de hakemsin ama işini yapmıyorsun Cüneyt ne olacak bu iş? Daha ne kadar acıtacaksın bu taraftarların canını? Daha ne kadar insanın emeklerini hiçe sayacaksın? Sen nasıl hakemsin kardeşim? 

Hayatım boyunca çok maç izledim, çok derbi izledim. Ben bu kadar kötü yönetilen bir derbi görmedim. Çok net söylüyorum bakın, üç penaltı verilmedi arkadaş bunun bir izahı var mı? Kırmızı kart desen zaten şaka gibi. Bana göre Belhanda'nın pozisyonu da penaltı. Onu vermiyorsun, bir de kırmızı kart veriyorsun. Nasıl ödeyeceksin bunun vebalini? Her şey bir yana Hasan Ali'nin basketbol oynadığı pozisyonu görüyorsun vermiyorsun. E sen neyi vereceksin kardeşim? Ayda 30 bin lira almasını biliyorsunuz. Bari yaptığınız işe saygınız olsun, ayıptır. 

Benim gözümde zaten sen üç yıl önce bitmiştin ama böyle bir derbiyi rezil ettiğin için bugün herkes tarafından bitmiş oldun. Kariyerin bundan sonra iyiye gitmez. Belki de düdük asacaksın ki asmalısın ama her şey hariç emin olduğum tek bir şey var. Bundan sonra dünya tersine dönse sen Galatasaray maçı yönetemezsin.  Gördüğünü çalacaktın, çalmadın.

MHK VE TFF HEMEN İSTİFA ETMELİ

Arkadaşlar bu iş çok zor bir iş değil. Bir ülkenin futbolunu düzenleyen, ligi oluşturan ve organize eden örgütün adı Futbol Federasyonudur. Gel gör ki bu olay bizim ülkemizde çok farklı işliyor. Anlattıklarımın hepsi tam tersi işliyor. Öyle bir federasyonumuz var ki başında yönettiği kulübü batıran, futbol adamı değil iş adamı var. Gülüyorum, sadece gülüyorum. Bu adam nasıl oluyor da milyonların iç dış olduğu Türk futbolunu yönetiyor, istifa et! Daha fazla zarar verme, ülkene saygın varsa istifa et. 

MHK, ya sen ne iş yaparsın? Bir hakem yetiştirip, maç yönettireceksin ama hakemlerin senden kötü. Mecazi anlamda söylüyorum MHK ve TFF bizim ülkemizde tuhaf, şaibeli ve pis bir hal almaya başladı. Siz bu Cüneyt Çakır'ı bu maçtan sonra cezalandırıp, gereğini yapmazsanız zaten bırakın gidin. Vallahi billahi yapmayın bu işi. Yusuf Namoğlu, kaç yıldır bu işin içindesin arkadaş. Bir insan, hakemlikten bu kadar mı anlamaz ya. Vallahi çek git arkadaş, ülkede futbolu yönetecek adam mı yok? Çekin ve gidin.

MAÇTA KONUŞULACAK BİR ŞEY KALMADI

Derbi güzel miydi bence değildi. Taraftarlar güzeldi, koreografi güzeldi ama oyunda güzel bir şey göremedim. Bunun en büyük etkisi de Cüneyt Çakır'dı. O kadar rezil bir maç yönetti ki derbiden zevk alamadım, gol göremedim. Bilmiyorum yani o yüzden oyunla ilgili çok söylenecek bir şey yok. Dünyaya rezil olduk bunun da en büyük sorumlusu bu ülkede futbolu yönetenler ve maçları yönetenler. Bir an önce bu yönetimlerin değişmesi lazım. 
Okunma : 358

YORUMLAR (0)